dimarts, 14 de desembre del 2010

PRÒLEG


Benvinguts al món POCATRAÇA.
Benvinguts a una nova finestra al món interior de les persones. A la creativitat individual i colectiva.

Pocatraça és una mostra del que faig. És deixar d'actuar per a mostrar el que importa.

Pocatraça és música, teatre, literatura, audiovisuals...

Tindre pocatraça és esdevenir alguna cosa. No esser completament. Formar-se.
Aquest quadern que anem a compartir, és una finestra oberta a tot aquell que vullga expressar-se. És una oportunitat de que mostreu tot allò que sabeu fer.

Jo per la meua part vos mostraré les meues inquietuts. I vos demane que m'ajudeu i corregiu constantment. Començant per la meu manera d'emprar el valencià, les meus errades ortogràfiques i opinant d'allò que vos mostre.

Per a començar, la imatge que encapçala aquesta entrada es tracta del cartell del meu primer espectacle com a POCATRAÇA. També vos deixe un muntatge de la promoció d'aquell dia.

Promo Pocatraça from Hugo on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada