dimecres, 11 de novembre del 2015

Canalla

I de sobte caic de la bicicleta i tota la canalla campamentil esclata amb una carcallada col·lectiva, anònima i covard que els anul·la definitivament de ser individus amb personalitat. Jo he estat un mentider i he ocultat la meva manca d’habilitat, però ells han plantat les bases de la societat que avui estem patint. Colla d’ignorants amb diners i poder que esdevenen un perill per al futur de qualsevol civilització.

Des de terra i amb els genolls damnificats visualitzo la rialla infame del futur president del govern que desprèn un inici de bilis de maldat que ens portarà a la ruïna. També des de la meva insignificant relliscada veig el futur president de IBERDROLA amb pantalons Ressy curtets i lluint la meitat de les dents de llet sota el seu somriure maliciós.

El president de BANKIA encara no sap llegir bé, però sap llegir bé l’oportunitat de ser acceptat en la societat. Sols cal riure’s d’una caiguda i confondre’s amb la resta de la canalla. En l’actualitat el president de BANKIA encara no sap llegir bé, però sap quines són les seves Preferències per poder subsistir amb certa solvència.

Beneïda caiguda ciclista campamentil. Des de el terra els meus companys del col·legi El Pilar es veuen amb altra perspectiva. Quan torni al meu barri de Salamanca començaré la meva repatriació a la massa col·lectiva amb accions vulgars i interessades. Qui sap, potser en un futur sigui el flamant director general de REPSOL.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada