dijous, 7 de gener del 2016

CAPÍTOL 5 La sentència



“Jo Deutotpoderós declaro el nen Adrià apte per a encetar el camí correcte, el que el portarà a la meva terra i al descans etern. Ha estat una tria difícil per...”

-Déumeu, no crec que “tria difícil” sigui un comentari apropiat. Els arxius celestials estan a l’abast de tohtom. Els Àngels tenen molt mala bava- SantPere interromp el dictat del Rei Celestial.

-Vaja, no ho havia pensat. Potser tens raó-

-Pensi sa Majestat que un nen és immaculat fins que la societat el corromp-

Deutotpoderós medita les paraules del seu assessor celestial.

-La seva fama de Misericorde pot baixar almenys tres punts a les enquestes-

-Recollons SantPere. Tres punts són molts punts. Apunta-

Jo Deutotpoderós declaro el nen Adrià apte per encetar el camí correcte bla bla bla, per haver-hi mantes la seva immaculada percepció de la vida. Definitivament s’ha guanyat un lloc a la meva terra i al descans etern. Per tant…”

-Déumeu, disculpi que el torni a tallar. L’adverbi “Definitivament” no el considero apropiat, transmet un estat d’espera prèvia. No és convenient que els observadors celestials es pensin que hem fet esperar a l’Adrià-

-Refotre Sant Pere. Estàs en tot. Apunta-

Jo Deutotpoderós declaro el nen Adrià apte per bla bla bla… S’ha guanyat un lloc a la meva terra. Bla bla bla, i per a què consti en acta bla bla bla… Signat Deutotpoderós Rei Celestial”

Déu espera la mirada d’aprovació del seu assessor.

-Si ho veus tot correcte tanquem definitivament el cas Adrià-

-Déumeu, si no hi ha cap inconvenient, m’agradaria repassar el text abans d’arxivar la causa-

-Fes el que creguis convenient. Però després d’esmorzar. Dictar sentències m’obri la gana-

-D’acord. Anem al bar del Purgatori?- Sant Pere sempre pregunta amb una clara intenció.

-Ben pensat SantPere. Si anem al Bar de La Glòria, la meva fama no ens deixarà menjar tranquils. Millor anar al Purgatori, on encara no ens coneixen.

L’arribada al bar és ràpida. Déutotpoderós coneix tots els camins secrets de l’àrea celestial (influències divines). Quan hi entren veuen un local decadent farcit amb ànimes bevent mentre esperen la seva definitiva sentència.

Déutotpoderós està content: És un lloc adequat per a un esmorzar gloriós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada