dimecres, 24 de febrer del 2021

BENVOLGUT DIARI o COLP D'ESTAT DEL PASSAT

 24-02-2021


El món





Felip agafa el seu telèfon i marca un número d'un país llunyà.



FELIP: Pare. Estic molt orgullós de tu. El teu passat és per emmarcar. De fet vaig a la botiga del cantó i encomanaré un marc. Amb un dinA4 estarà bé?

J.CARLES: Jo crec que el meu mèrit (no confondre amb emèrit) requereix unes mides més agosarades. Què et sembla un dinA3?

FELIP: Perfecte. Fins i tot em sembla poquet després de tot allò que has fet per la Pàtria (sempre en majúscula).

J.CARLES: No exageres.

FELIP: Saps que tothom està content de la teua tasca? Sols cal fullejar les portades dels diaris. Has aconseguit la Unió de l'Espanya editorial.

J. CARLES: Sí, ho he vist fill meu. Ho estàs fent molt bé. En un parell d'anys la gent no parlarà del meu vessant maliciós. Sols ho farà dels meus actes heroics.

FELIP: Pare. Ho faig pel futur de la meua filla. Vull que quan jo no estiga, tinga un país farcit d'unió i llibertat.

J. CARLES (Reflexiona): Tornant a les portades dels periòdics. Quan l'ABC diu "golpistas" es refereix a Tejero i la seua colla, o a Iglesias i el seu clan? No m'ha quedat clar.

FELIP: Pare, és una metàfora. L'ABC sap perfectament que cada cop que diu la paraula "colpista", 10 fatxes s'encenen i odien un poc més als rojos separatistes de Podemos.

J. CARLES: En qualsevol cas, fill meu, ens ha vingut bé un colp d'Estat del passat, per rentar la nostra imatge. Espanya (com a concepte) serà monàrquica o no serà!

FELIP: Ostres pare. Que bé que parles. Eres un exemple a seguir.

J. CARLES: Tu segueix totes les meues petjades. Però que no t'agarre la poli.



S'escolten risses al Palau.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada